2011. október 2., vasárnap

Mai ebéd

Ma a férjem egyik kedvencét készítettem ebédre. Először Marcelino tálat szeretett volna, aztán ezt butítottuk le a következő fogásokra:

Brokkolival, füstölt sajttal töltött csirkemell

Mivel soha nem találtam értelmes leírást arra vonatkozólag, hogy egy csirkemellet hogyan töltsek meg, ezért magam kísérleteztem ki. Szóval én úgy csinálom, hogy egy fél csirkemellet fölülről indulva bevágok, és egy tasakot vágok bele. ebbe töltöm a dolgokat, majd egy hústűvel összetűzöm. Én nem göngyölöm, nem tekerem, az a tapasztalatom, hogy úgy mindig kifolyik, szétesik, vagy a vastagsága miatt nem sült át... Ennél a receptnél előfőzött brokkolival és kis füstölt sajt darabokkal töltöttem a húst:



A másik kaja a Sajttal-sonkával töltött karajszelet volt. Itt nincs mese, ki kell klopfolni a húst, az egyik felére ráfektetni a sonkát és a sajtot, aztán a másik felét ráhajtani és összetűzni hústűvel. Én ezt is füstölt sajttal csináltam, mert ez nem folyik ki. 
Ilyen lett:


A krumplit itt ne nézzétek, mert egy kicsit túlsült, vagy ahogy az édesapám szokta mondani "Honfoglaló módra" készült, mentségemre legyen mondva, hogy nem Honfoglalóztam... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése