2010. szeptember 22., szerda

Két féle töltött szélű pizza vacsira (Hawaii, Tejfölös-brokkolis)

Újabb recepttel örvendeztetem meg olvasóimat. A mai vacsi pizza volt, persze minden részét én készítettem el. A recept roppant egyszerű, és a siker garantált.





A tésztát kenyérsütő gépben dagasztottam.
A következő hozzávalókat az üstbe teszem, és dagasztás funkciót állítok be:
120 ml langyos víz
1 ek oliva olaj
1 ek cukor
0,5 tk só
250 g fehér kenyérliszt
1 tk instant élesztő

Paradicsomos szósz:
50 g sűrített paradicsom
1 ek ketchup
bazsalikom
oreganó
só, cukor

1 gerezd fokhagyma

Tejfölös szósz:
2 ek tejföl
1 gerezd fokhagyma
bazsalikom


A hawaii pizzára sonka, ananász és sajt került, a tejfölös pizzára pedig előfőzött brokkoli, bacon és sajt. A pizza tésztát a dagasztás után kétfelé veszem, kinyújtom, és megtöltöm a szélét sajtrudakkal. Visszahajtogatom a pizzatésztát a sajtcsíkokra, és megkenem vékonyan a szósszal, majd jöhetnek a feltétek, és 170-180 fokon 15-20 perc alatt készre sütöm. Én pizzasütő állványt használtam, és félidőben megcseréltem rajta a két pizzát, így mindkettő finom ropogósra sült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése