2012. március 25., vasárnap

Főtt marha sóskamártással és főtt krumplival

Régóta nem írtam egy receptet sem, ennek az az oka, hogy nem főztem semmi különlegeset, vagy egyszerűen lusta voltam. A mai ebédet a kozmetikusomnak köszönhetjük, akinek a szülei otthon gazdálkodnak és így sikerült extra minőségű vegyszermentes sóskához jutnom.
De lássuk is a receptet és az eredményt.


A marhahús: Kedvenc hentesemnél vásároltam a Lehel piacon, a minőség garantált volt. Én lábszárból készítettem, annak is egy nagyon szép sovány részéből. Kuktában főztem meg hagymával, répával, zellerrel és fehér répával úgy kb egy óra alatt.

A sóskamártás: Rém egyszerű. Kevés olajon cukrot olvasztottam, majd erre raktam az előzőleg megtisztított és lecsöpögtetett sóskaleveleket. Amikor ezek összeestek akkor tejes, tejszínes habarást készítettem és a sóskához adtam. Az egészet botmixerrel pürésítettem és cukorral és sóval beállítottam a kívánt ízvilágot.

Főtt krumplival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése